Cal transformar aquestes eleccions en el referèndum que l'Estat espanyol no ens deixa fer, aprofitant que no les pot suspendre i el seu ressò internacional

La junta directiva de Reagrupament Independentista, reunida aquest dissabte a Barcelona, torna a fer una crida als partits polítics i a la societat civil de Catalunya, per tal que es configuri una candidatura unitària a les properes eleccions europees que transformi aquestes eleccions en el referèndum que l'Estat espanyol no ens deixa fer.
Reagrupament recorda els avantatges i l'oportunitat democràtica que els comicis europeus suposen perquè es tracta d'una convocatòria europea, que l'Estat espanyol no pot anul·lar, i el ressò internacional que implicaria un bon resultat de la candidatura per legitimar democràticament el procés d'alliberament iniciat.
7.006 lectures
Comentaris (0)