|
Articles d'Opinió - Actualitat
|
|
|
|
|
|
|
| Sandra Lomas |
| Associada a Reagrupament |
Durant les darreres setmanes hem assistit a un canvi nefast del paradigma polític. La classe política catalana està disposada a utilitzar qualsevol mètode per mantenir l’statu quo que permet a uns pocs viure de l’esforç i el treball de tots els catalans.
Reagrupament és avui la força cívica que
vehicula tots els patriotes disposats a lluitar per la independència
del país i la regeneració absoluta de l’activitat política. D’aquesta
realitat, en són conscients els mals governants actuals i tot aquell
que vol fer de la política la seva activitat vital, encara que només
sigui per alimentar l’ego.
Exclusivament per aquest motiu, per cap altra, Reagrupament pateix una nauseabunda campanya de difamació, que es dirigeix, i es farà extensiva, cap a qualsevol patriota disposat, mitjançant el treball i l’esforç, a posar en evidència i fer entrar en conflicte el sistema de funcionament polític actual.
Les persones que volem un estat lliure amb plens drets i una democràcia digna i amb garanties dirigim tots els nostres esforços cap a l’únic objectiu: alliberar Catalunya del domini espanyol i convertir-la en un referent de l’excel·lència.
Treball, i més treball, és l’únic exercici que ens permetrà assolir-lo.
El menyspreu cap a l’esforç, imposat com una expressió més de domini, i el temor envers el cada vegada més possible canvi en les maneres de fer i entendre la política catalana s’han començat a expressar en forma de calúmnia barroera.
Els càrrecs, ocupar un lloc determinat, no pot ser l’objectiu de ningú que sigui membre de Reagrupament, tampoc és el meu objectiu, no ho ha estat mai. Aquests no són la nostra fita, tenim per davant una comesa més important per a la qual cal que tots els patriotes estiguem a disposició del nostre país.
Des de Reagrupament ens esforçarem tant com calgui i des d’on convingui per assolir-la. Jo continuaré treballant amb la mateixa energia com fins ara, i des de l’agraïment profund envers la confiança dipositada en la meva capacitat de treball.
Catalunya es mereix que siguem contundents i generosos.
 |
|
els fem por, per això actuen així