Notícies - Actualitat
Carretero assegura que la querella que ha reactivat l'Audiència de Girona és un procés polític
23/07/2009
Informa:  info2
 

(Berga, 22-07-2009)


El líder de Reagrupament Independentista, Joan Carretero, ha parlat aquest dimecres (...)

(...) de la decisió de l'Audiència de Girona de reactivar, amb les acusacions rebaixades, una querella que el jutjat de Puigcerdà va arxivar fa dos anys i mig. La demanda fa referència a la concessió de llicències per a l'ampliació de dos supermercats i una gasolinera quan Carretero era alcalde de la capital de la Cerdanya.

22-07-09_berga_2.jpg
























En un acte de l'associació que ha aplegat prop d'un centenar de persones i que ha tingut lloc aquest vespre a Berga al Casal d'Europa del Berguedà, Carretero ha manifestat que "des del principi aquesta querella va ser un procés polític i ho continua essent". El líder de Reagrupament Independentista ha assegurat que "segueixo defensant la decisió política de concedir les llicències per augmentar l'oferta al municipi, però no puc valorar els procediments tècnics que aquesta concessió va requerir perquè ni sóc expert en dret administratiu ni les qüestions tècniques formaven part de la meva tasca política com a alcalde".

Minut de silenci pels "quatre servidors públics morts en acte de servei"

Abans d'iniciar l'acte de presentació de Reagrupament Independentista al Berguedà, s'ha fet un minut de silenci en memòria dels quatre bombers que han perdut la vida en acte de servei públic en l'incendi de la Terra Alta. L'acte ha estat presentat per l'alcaldessa de Capolat, Carme Boixader.

La continuació d'un espoli fiscal de 21.000 milions d'euros

El líder de Reagrupament ha iniciat la seva exposició referint-se al nou model de finançament, que no solucionarà els problesmes del país, atès que Catalunya continuarà experimentant un espoli fiscal de 21.000 milions d'euros, és a dir, 3.000 euros per persona i any o també 60 milions d'euros al dia. Per Carretero "si no acabem aviat amb l'espoli fiscal som un país amb problemes". També ha recordat que la terminal de l'aeroport que va venir a inaugurar el president Rodríguez Zapatero, que ell ha anomenat la "T5 de Barajas", té el cost d'una tretzena part de l'espoli fiscal que pateix Catalunya en 1 sol any. "És lamentable -afirma Carretero- que els nostres polítics assistissin a la inauguració -i alguns , fins i tot, es deixin tocar les galtes pel president espanyol- com si volguessin agrair a Zapatero una cosa de la qual només ens en retornen una petita part".22-07-09_berga_3.jpg












"Espanya no vol ser federal i tan sols accepta Catalunya com a Comunidad Autónoma de Régimen Común"

"Els espanyols -continua Carretero-, tots, tant els de dretes com els d'esquerres, ens acaben de dir que no volen un Estat federal. Volen l'Espanya de les autonomies, concebudes aquestes com a grans diputacions gestionadores de serveis, d'acord amb les regles que fixa el Govern central". "Cal que els catalans deixem de creure en els que ens diuen que volen un Estat federal, també ens enganyen aquells polítics que parlin del concert econòmic, amb qui volen fer el concert -acord entre dos- si Espanya no accepta ni el finançament d'un Estatut escarransit que encara s'ha d'acabar de retallar". Carretero ha recordat que l'Estatut no diu pas que Catalunya és una nació i no tenim altre futur dins l'Estat espanyol que no sigui el de Comunitat Autònoma.22-07-09_berga_4.jpg












"La independència és necessària, urgent i possible"

Davant d'aquesta situació, Joan Carretero considera que a Espanya no s'hi ha d'anar a fer pedagogia ni exposicions explicant que som una "tierra de acogida" ni tampoc voler-la reformar, sinó que l'única solució és la independència, que ell  ha qualificat de necessària, urgent i possible. "Cal -ha afirmat Carretero-  bastir una alternativa per les persones que prioritzin els interessos de Catalunya, que en tenim de propis". 


Notícies d'actes anteriors:

2102 lectures | 37 comentaris Enviar
Comentaris (37)add
EXCEL.LENT NOTICIA!
escrit per Gos Gànguil , 22/07/2009 23:56

Això és un senyal que anem bé, els hi fem por, els mitjans afins al tripi han estat ficant llenya al foc tota la tarda. ESPANYOLS COMENCEU A PORTAR ELS DODOTIS CAGATS.....Endavant Dr!

Valora'l:
+
-
Estratagèma politica
escrit per Pep Mas , 23/07/2009 03:10

Tal com está redactat a laVanguardia encara es nota més. Un cop sense valor l'acusació de suborn i deixant al marge als altres imputats, decixen reobrir el cas mantenint la prevaricació només contra en Joan Carretero. Per què ara? Quins són els indicis? Están disparant al cap visible, al que creuen lider de Rcat, pensant que arruinant la seva imatge destrueixen les posibilitats de qualsevol alternativa politica. Il·lusos...n'hi ha molts més que fan feina a la llum i a l'ombra desde tots els sectors de la societat.

Valora'l:
+
-
TREMOLEU HEREUS DE FRANCO
escrit per Miquel Millán , 23/07/2009 06:48

Així treballen els del tripartit, com la màfia siciliana. Ens tenen por. Tenen por que se'ls espatlli el treball d'espanyolitzar Catalunya que el franquisme va posar a les seves mans.

Valora'l:
+
-
no perden el temps
escrit per david , 23/07/2009 06:59

És obvi que la querella té finalitats polítiques i mediàtiques, no en tenen prou fent "apagada informativa" a Reagrupament que volen escapçar el moviment d´arrel i volen acabar ràpidament amb qualsevol possibilitat de llibertat pel país.
Al contrari que el comentari anterior jo crec que és una mala notícia, és evident que veuen un perill en Reagrupament i volen atacar la imatge , i potser l´objectiu és inhabilitar per a càrrecs polítics al J. Carretero.
Els espanyols i els espanyolistes no perden el temps i son llestos i traïdors , no ho oblidem.

Valora'l:
+
-
Maniobra política
escrit per Oriol L. , 23/07/2009 07:04

Naturalment que és un procés (judicial) polític. Ahir, quan vaig veure la notícia per TV3, vaig prendre consciència que vaig pel bon camí, que la meva decisió de fa 3 mesos, d'afiliar-me a Reagrupament, tenia més sentit que mai, i estava plenament justificada.

A més, resulta que la nostra estimada televisió pública, se suposa que al servei del país, només se'n recorda de Carretero (i, per tant, de nosaltres) quan es tracta de buscar el desprestigi. Això se'n diu memòria selectiva.

De totes formes, com diu el refrany: "que es parli de mi, encara que sigui malament". Això, als governants i polítics (inclús de bàndols oposats, que volen que res no canviï), i mitjans afins, se'ls pot girar de cara: si ho sabem aprofitar, notícies com aquesta ens poden donar difusió, i de pas denunciar davant l'anestessiada societat catalana, el sectarisme políticament correcte imposat.

Endavant REAGRUPAMENT!!!

Valora'l:
+
-
les clavegueres de l'Estat
escrit per jaume , 23/07/2009 07:41

els únics (del govern) que tenen capacitat per activar els diversos mecanismes que é l'Estat per coaccionar, condicionar, canviar, segrestar, ect... són dels de Montilla i Zaragoza. Els principals interessats (junt amb l'actual ERC) en desacreditar Carretero i d'impedir una força com la que pot aglutinar. D'entrada perquè saben que molt votant independentista que ha restat sense votar darerrament, es pot engrescar de nou. I això, més la minva de vots d'ERC els impediria seguir governant (és un dir) I més de cara al futur, perquè el discurs i l'impuls amenaça amb trencar amb l'esllanguiment nacional i la seva dissolució dins Espanya. Amenaça que hi hagi una força sense complexos ni pors i amb el discurs clar, amb possibilitats reals de capgirar la situació (i aspiració) política catalana, de manera irreversible.

Valora'l:
+
-
Sempre han estat els mateixos
escrit per Angela , 23/07/2009 07:52

Res de nou. Els socialistes ja ho van fer amb el president Pujol, i encara no fa un any ho van intentar amb Laporta. Sempre pel mateix motiu, atacar el catalanisme des de l'anonimat i la covardia més absoluta, fent que altres els hi facin la feina bruta.

Valora'l:
+
-
els amics d'ERC
escrit per Toni M. , 23/07/2009 08:40

Endavant amb tot el suport pel company Carretero. Em sap greu per tants amics que he deixat a ERC que s'estan adonant que el seu partit amb el tema del finançament no ha pactat amb els amics del Montilla a Madrid, sinó que HAN PACTAT amb la màfia espanyola, espanyolista i casposa, la que s'emporta cada any més de 21.000 milions d'euros de les butxaques de tots els catalans. I ens volen vendre que el retorn d'uns 2.000 milions és un tracte satisfactori?

Valora'l:
+
-
...
escrit per Aleix , 23/07/2009 09:42

La maquinària pre-electoral del Tripartit es posa en marxa. Que no et passi res, Carretero. Ara toca trinxar-te a tu. Mentre la senyora d'en Bargalló elabora informes d'11.999 euros, mentre el fill del senyor Bargalló, acabadet de sortir de la facultat, ja treballa al departament de premsa de no-sé-quina conselleria de la Generalitat, mentre la filla del senyor Baltasar s'emporta 60.000 euritos cap a casona (també acabada de sortir de la facultat, la noieta), mentre el germà del Sr. Carod trinca la caixa sencera de la nostra inefable "ambaixada" parisenca ... Ves per on, la "justícia" catalana s'ha anat a fixar en un ascensor per a minusvàlids. Els fas nosa, Carretero, i no dubtaran en llençar-te al damunt els gossos-jutges que facin falta. És una vella metodologia que en Pujol, en Cullell i tants altres ja han patit a la seva carn ... Malgrat tot, fins avui, els únics condemnats en ferm i que han hagut de passar per la garjola han estat els responsables de les finances socialistes, Sala & Company. Bé, avui ja han canviat de responsabilitat al partit. Avui, l'ex-presidiari (és la crua realitat) Sr. Josep Maria Sala, si no vaig errat, és el responsable de l'àrea de formació del partit. Que cadascú imagini lliurament de què deu donar classes. En qualsevol cas, ves-te preparant, Carretero, que s'apropen eleccions i resultes especialment molest a la gent del Tripartit. Ja vas veient "com les gasten". Poca broma.

Valora'l:
+
-
...
escrit per alsan , 23/07/2009 10:07

demanaria respecte pels companys ERC PRIMER Informació i NO DIFAMACIÓ sr aleix, el fill del sr Bargalló no està en cap departament de premsa de cap conselleria de la gencat, Jo militant de ERC no estic d'acord amb moltes coses de la direcció, però no abandono el vaixell

Valora'l:
+
-
Ull!
escrit per Xavier Bosch , 23/07/2009 10:27

Jo no sé si el fill del Bargalló treballa a la generalitat o no. El que sí que sé, igual que tu, que no és cap casualitat que es reobri un cas que estava arxivat justament ara. Que no ens mamem el dit... Però al igual que li va passar al Carod amb Perpinyà, ull, que això se'ls pot girar en contra.

Valora'l:
+
-
...
escrit per Aleix , 23/07/2009 11:52

La veritat, aquest comentari l'he copiat d'un d'e-noticies, nomes volia dir que es curios que es fixin amb això amb totes les cosetes que hi ha al PSC i a Esquerda. Per cert, jo no he baixat del vaixell, començo de nou. De fet fem el mateix, tu presiones ERC (i CIU) des de fora i des de dins a l'hora. Bona sort a tots els independentistes. Ja ens ho veiem a venir, de fet. Es una vergonya. Pero precisament em fa venir mes ganes de treballar!

Valora'l:
+
-
Sí amb ERC
escrit per Manel Lluste , 23/07/2009 12:53

Que no ens posem amb ERC? Però de què vas? però si ens van expulsar! Sí, si senyor, amb cartes personals, dient-nos que si erem associats a Reagrupament ens podrien obrir un expedient! collons!!!
I només cal que un dia quedem i t'explicaré "detalls" del nou departament de Governació, on ERC ha fet tant de mal que ni els funcionaris s'hi volen quedar. Mai, ni en les pitjors èpoques de CIU s'havia vist el que s'està veient ara! hi ha tants endolls i places amagades que és can pixa! Sinó pregunta-li a qualsevol funcionari de Governació.

Valora'l:
+
-
...
escrit per Àngel , 23/07/2009 13:01

Són les clavegueres de l'Estat. I no és quedaran aquí, fabricaràn merda i la posaran davant d'un ventilador. En els propers mesos veurem: inspeccions fiscals, laborals, sanitàries i titulars nacionals i locals amb "escandols" protagonitzats per gent de Reagrupament (ja va passar amb Convergència). Van a per nosaltres amb tot el que poden. Fins i tot, més endavant no descarto que algú caigui de la moto (sense tenir-ne). Problemes familiars, col·legis dels crios...Tot, ho veurem tot. No és una contesa electoral: és una guerra sorda, amb un costat -evidentment, nosaltres- pacífic (una de les definicions d'Estat és el monopoli de la violència sobre una determinada legalitat). Ànims patriotes, ens tenim els uns als altres.

Valora'l:
+
-
Bargalló Jr endollat a l'ajuntament de Tarragona
escrit per Reagrupat Tarragona , 23/07/2009 13:04

El fill del Bargalló té un càrrec a l'Ajuntament de Tarragona, al departament de premsa, càrrec ofert per Sergi de los Rios.
Vostè mateix. La menjadora al complet.

Valora'l:
+
-
Ferms com a rocs!
escrit per Miquel Giménez , 23/07/2009 14:01

S'han acollonit. I això és el principi, perquè en veurem de més gruixudes. Però la torxa de la llibertat ja s'ha encès i el joc brut no pot apagar-la. Tot el meu suport cap en Joan Carretero. Joan, sé que no poden amb tu. Amb nosaltres, tampoc. No afluixarem! Endavant Reagrupament! Visca Catalunya lliure!

Valora'l:
+
-
...
escrit per Ermessenda de Carcassona , 23/07/2009 15:03

Bé, ja m'esperava una ofensiva com aquesta, RCat els fa por, vol dir que anem per bon camí... Em sembla que el tripi veu que tota la comèdia que fan aquestes dies potser no serà suficient... he, he

Valora'l:
+
-
http://abatemarchena.blogspot.com/
escrit per Joan Moreno , 23/07/2009 15:28

Ja poden lladrar els gossos que a aquest home no li intimiden els lladrucs.
Aquest Dr. és un cavaller, i pujat al corser de Reagrupament va a lluitar contra tot el que faci olor de unió o dependència.
No necessita regeneració, per que està en la política, per amb els seus coneixements de medicina, intentar curar a aquesta societat malalta.


Valora'l:
+
-
...
escrit per pau gort , 23/07/2009 16:31

us deixo un article sobre l'expulsió de militants d'erc per qui no ho tingui clar:
http://www.delcamp.cat/index.p...ws_id=748

també us deixo un altre article on s'ens difama comparant-nos amb el partit nazi PXC:
http://www.delcamp.cat/index.php?command=show_news&news_id=961

Valora'l:
+
-
Reagrupament al desnudo
escrit per Joan Moreno , 23/07/2009 19:08

Acabo de colgar este escrito en delcamp.cat:

Vaja, em trobo amb aquest article escrit per un periodista que ha d'usar orelleres per a la seva tasca.
Dir de Reagrupament que pot ocupar el lloc del gairebé fenecido "Ciutadans" dels amics Arcadi, Teresa i Boadella és no saber si vulgui on desemboca al Llobregat.
Em va portar a aquest grup el personatge del Dr Carretero. Era la primera vegada que un personatge de Catalunya era coherent amb la política de l'DIGNITAT i ho cesaban per això.
Fa assistint a xerrades de Reagrupament des de la seva presentació a l'Auditori el 30 de juny del 2007,
i puc dir que no ha canviat ni una mica el seu ideari basat en un únic objectiu: Unir voluntats per aconseguir la INDEPENDÈNCIA de manera unilateral. Amb aquesta decisió es posa entre l'espasa i la paret a tots els que se li omplen la boca d'independència.
S'obriria un PERÍODE CONSTITUENTS donant-li a la societat la llibertat d'escollir entre les múltiples opcions polítiques que aquesta cregui convenient.
Això seria el més gran aposta llançat a l'Estat espanyol en els darrers tres segles, i donada les circumstàncies actuals de la política internacional i l'apoderament per part dels polítics "professionals", l'aparell de l'ESTAT: un revulsiu a l'actual Constitució espanyola.
En moment històrics com els que travessem, només els que tenen interès en que tot segueixi igual, posaran tots els impediments que puguin per seguir en les seves poltrones.
Per a molts l'independentisme és una disfressa per seguir allunyant el dia de la seva arribada, al portar aquesta la LLIBERTAT al poble de CATALUNYA.

Valora'l:
+
-
...
escrit per Ferran , 23/07/2009 19:13

Jo estic en espera de ser expulsat. El meu president de secció local (jo sóc el secretari d'organització) és membre de la regional que s'ha carregat il·legalment la Comarcal del Segrià. Tinc un talp ben aprop. Però què passarà amb tots els alcaldes i regidors que han donat suport a Reagrupament?

Valora'l:
+
-
...
escrit per jaoquim Suquet , 23/07/2009 20:46

Aquesta primera assemblea constitutiva de Reagrupament de Girona es va fer esment de l'APAGADA INFORNATIVA sobre el nostre moviment. Allí ja es va constatar que si amb jokei van fer el desplegament diplomàtic que van fer amb la proposta electoral encara irien més a fons. L'ofensiva ha començat. AIXÒ VOL DIR QUE COMENCEN A TENIR POR. Qui s'espantarà a la primera dificultat ?. Ara més que mai i endavant amb el projecte. Carretero estem amb tu pel que faci falta.


Joaquim Suquet. Girona

Valora'l:
+
-
Anem fent una bona feina
escrit per Ferran Latorre i Armengol , 23/07/2009 21:01

Ahir al telenoticies del mitgdia(i en mil.lesimes de segon), van aprofitar(i no a l'edicio de la nit,encara que avui els Rac's i Flaixbac's s'han folrrat dient-t'ho) per treure la "merda".
Ja sabia que coses com aquestes(i espereu quant arribem a dos mesos de les eleccions), i aixo indica que ja molestem i que estem tocant el voraviu, a Socialistes i Esquerrosos del Mon Tripartit reberenciants d'Espanya. Aixo, ens dona força per seguir lluitant pe'l projecte Rcat, i si no surt be del tot, a la primera,tindrem una segona,tercera i no una quarta(ja que, ja serem un Estat de ple dret.Ho se!).
Catalunya necesita de catalans disposats a enteposar els seus propis interes i idearis, per l'unica via posible.
L'Independencia del nostre estimat pais!
Si hi han gent de ERC,CUP o de UNCAT(D'on soc jo, i sempre per la mateixa falta d'informacio,diaris com Avui i de digitals, o formacions properes a l'extrema esquerra, titllen de coses que no son, ja que si fos aixi, no hi formaria pas part.Aixi, que recomano que tambe ens mirem el melic, entre nosaltres abans de parlar), i tots desenganyats per el poc pes o decisio majoritaria i de futur, sap i creu amb RCAT, benvinguts sou, pero primer cal l'independencia, i no anteposar idearis concrets sectaris o totalitaris, creient que la seva opcio es l'unica i veritable, i titllan als demes de feixistes, quan son ells mateixos, els que actuen com a tal.
En definitiva...Seguirem treballant i lluitant democraticament per el nostre pais, rememorant(pessi a qui l'hi pesi, ja que els patriotes foranis, no m'interessen) i tenin en el record, a tots aquells que van donar la seva sang en vida i el seu esperit en la seva mort, per un objectiu: Catalunya!
Visca Catalunya Lliure!
I aquesta vegada recomano a tots, que al ultim moment no us entri la por al canvi(malauradament, el paradigme catala), i voteu a Espanyols disfressats de Catalans. Es l'hora del canvi, es l'hora de Rcat.
Per Catalunya i per els Catalans, toca recepta Carretero amb 4 preses al dia!
Salut i Independencia!

Valora'l:
+
-
...
escrit per Albert de La Pobla de Lillet , 23/07/2009 21:22

Estimats companys de Reagrupament.
Voldria que publiquéssiu la notícia de que ahir en Joan Carretro va inaugurar el primer local que Reagrupament ha obert a Catalunya. Crec que l'esforç que ha necessitat aquesta obertura es mereix que tots els Reagrupats en siguin coneixedors.
Moltes gràcies

Valora'l:
+
-
DE MICA EN MICA S'OMPLE LA PICA
escrit per Albert de La Pobla de Lillet , 23/07/2009 21:28

JOAN CARRETERO ESTRENA EL PRIMER LOCAL DE REAGRUPAMENT
http://www.regio7.cat/secciones/noticia.jsp?pRef=2009072300_26_38196__Comarques-Joan-Carretero-estrena-Berga-primer-local-dambit-catala-Reagrupamentcat

Valora'l:
+
-
rates acollonides
escrit per Baró , 23/07/2009 23:17

Bé, ja estan aquí les rates . Tranqui carretero i tots els que doneu la cara, que els reagrupats ja tenim fa anys que coneixem de que van aquests pintamones que governen.
Per cert, encara queda algú en aquest país amb ganes de militar a erc?

Valora'l:
+
-
BORDEN, DONCS CAVALQUEM!
escrit per Pau Vallejo , 24/07/2009 00:07

Ànims Carretero! Això era d'esperar, jo mateix quan vaig tenir l'oportunitat d'anar-te a veure a Mollerussa, et vaig comentar només el que estava passant amb els mitjans de comunicació, de quina manera els hi comences a fer por, i com ens jugaran en contra, i tu mateix em vas dir que per això teníem que confiar amb la xarxa d'internet, i a per totes. Doncs et prometo, i no t'ho dic perquè ara hagi passat això, que em vaig deixar de dir-te, vigila, que el dia que menys t'ho esperis et buscaran una becaria, doncs mira que poc han tardat, encara no ens hem donat la volta i ja ens apunyalen. Clar que aquí com que no som tan puritans com els anglosaxons enlloc d'una becaria, ens treuen no sé que d'una querella d'uns supers, que ja estava dormit el somni dels oblits, però que un país on la justícia està tan polititzada... Un far de riure, de l'únic que els hi servirà és per enfortir-nos més si cap, i saber que ja hem superat una de les etapes que en Ghandi va enumerar per arribar a la Independència, ja no ens ignorem, ara ja ens tenen por. Què borden? Doncs cavalquem!

Valora'l:
+
-
...
escrit per ferran , 24/07/2009 11:35

Aqui el que esta passant es molt sospitos. Tots sabem que no podem esperar cap ajut periodistic del diaris mes conservador o de la banda espanyolista. La Vanguardia tota la vida estant a favor dels que manen. El Periodico el mes vulgar de tots els diaris que es fan i es desfan, sociata. El Pais, El Mundo, etc etc. Tv3, Catalunya radio, Barcelona tv. etc. etc. Tot te un mateix color, si fa no fa.

Nomes ens en queda un, l´Avui. Pero! Què esta passant, on són les noticies de Reagrupament? El Sr. Sanchis que tant independentista sembla que sigui a les tertúlies de Rac 1,. La veritat sembla que algu de mes amunt els ha posat el fre, o es que tambe s´han venut per la sopa boba?. Jo en soc suscriptor, pero al tanto senyors de l'Avui, els pot baixar la clientela

Valora'l:
+
-
Maniobra estudiada
escrit per Albert , 24/07/2009 12:35

És molt evident que saben el que és RCAT i el que representa. Si bé no en volen fer publicitat, saben el potencial que podem tenir i utilitzen mètodes camuflats per atacar. Això vol dir que ja no som tant minoritaris i que fem por.

Valora'l:
+
-
Des de Mèxic
escrit per Manel Bargalló , 24/07/2009 15:14

Hola compatriotes,
estic escrivint des de Mèxic a on estic de viatge uns dies per la feina. Ahir al vespre vaig anar a l'Orfeó català o Casal de Mèxic i vaig estar parlant amb el seu President, durant dues hores, li vaig explicat tot això de reagrupament i em va dir que havia llegit a El País, lo del Carretero i que ens donava tot el suport a nivell particular i entenia molt bé que després d'explicar-li tot el que volíem fer, que anessin per al Joan Carretero!

Per cert, estava molt agraït al Dr. Carretero perquè al 2005 li va demanar diner pels actes del centenari del Casal (1906) i que el tracte va ser exquisit i que va rebre els diners.
Ara, en un altre cas a Alemanya que no és bo que expliqui més, no poden (o volen) donar ni un duro per una conferència sobre la independència amb personatges de primera fila!!!

Estem amb Dr. Carretero
Endavant Reagrupament
Endavant la candidatura
Visca la Terra!!

Valora'l:
+
-
...
escrit per Xavier R. , 24/07/2009 17:27

Felicitats per el projecte de reagrupament.
Dir un parell de coses:
Les arrels d'ERC (sobretot del president) arriben molt lluny,intenten fer mal pero no o aconseguiran. Ells estan amb una cadria sense fer res i sense voler marxaar i cobrant una bona semanada (dels nostres impostos) i suposadament apoiant l'independencia mentre reagrupament fa el doble de feina que ells. tens el meu suport Joan Carretero i no et deixis fer ombra per persones que més aviat els fas nosa
VISCA CATALUNYA

Valora'l:
+
-
...
escrit per Joan Moreno , 25/07/2009 14:25

Davant la notícia de que el Sr Saura deixarà la política activa, he penjat al “Avui” el següent comentari:

Una notícia com aquesta no fa més que augmentar la il lusió per cuidar físicament, i veure el final de la maleïda TRANSICIÓ. Quan no quedi ningú d’aquella nefasta època en la qual vaig col laborar inconscientment amb persones com el “il lustre” Saura, mai vaig arribar imaginar que moltíssimes de les persones que participaven en la lluita antifranquista, anys després es convertirien en uns seguidors del mateix sistema al qual havien combatut. Desconeixedor de la conducta humana i les seves grans processos històrics, creia que als vint anys o més, les persones tenien una concepció ben estructurada dels seus ideals. Gran error que he pogut comprovar amb la lectura, els anys i l’experiència. Espero que a poc a poc els joves d’avui vagin prenent consciència de la cosa pública, - la tan desprestigiada política, avui-, per culpa dels que la prostitueixen inconscientment i els que la segueixen prostitueixen als anys 80-09.
La situació actual de tornada als orígens, això és l’arrel de les coses, fan presagiar per a Catalunya una defensa RADICAL de la seva sobirania i la independència a càrrec dels que creuen en la DIGNITAT dels pobles i les persones. Fora de la política haurien d’estar els oportunistes, mercaders i aquells que fan del possibilisme l’eternitat dels problemes polítics.

Valora'l:
+
-
3 temes: L´Avui , el "talps", els ciutadans.
escrit per David , 26/07/2009 19:50

1r.TEMA , L´AVUI:
Els nostres objectius son ben difícils, i més si els mitjans de comunicació o t´ignoren o et van a al contra. Fot mal que siguin mitjans autoanomenats catalans que actuïn així. Això és simptomàtic del malament que està el país.
Estic d´acord amb el comentari del "ferran" , aviat ja no ens quedarà ni l´Avui.
Ahir vaig poder llegir alguns comentaris en al web descontents amb com comencen a tractar certs temes. Jo , de moment, sóc subscriptor però potser deixarè de ser-ho (ja fa setmanes que no el llegeixo).

Ferran: pensa que el 10% de l´Avui està en mans de la Gene. , és a dir, del PSOE. I els altres acccionistes son el Grup Planeta i el Godó (és a dir, Antena 3, Vanguardia,...). Ho tenen tot controlat, està bé que hi hagi un diari catalanista però si veuen que la gent s´exalta massa, doncs, es varia el diari i punt.

2n.TEMA, els "talps":
Dins dels partits més o menys catalanistes hi ha "talps" ,és a dir, gent dels serveis secrets espanyols, o gent pagada per ells. Això passa a ERC (diuen que el talp més gran és en Carod), passa a les CUP (i evidentment fent tot el possible per evitar una unió CUP Reagr.), i algun deu haver-hi ja dins Reagr.

3r. TEMA, els ciutadans:
Crec que poques vegades Catalunya ha estat tan fotuda i la gent d´aquí tan passota. També cal tenir en compte que menys de la meitat dels habitants del país som autòctons i que, la gent que no ho son, doncs en gran mesura tant s´els en fot de l´idioma, i del nostre país. Això ho puc entendre.
El que no puc entendre és la poca autoestima i la covardia de molts compatriotes nostres. Amb el temps ens estan/estem convertint en un poble de xais (o de rucs), i a més, desunits.
Si molta gent que ha vingut de fora o ho han fet els seus pares, i veuen que aquí els catalans no tenim respecte per la nostra llengua ,cultura i història, evidentement no s´els hi pot demanar a ells que ho respectin.

Valora'l:
+
-
Acto independentista mediático
escrit per Joan Moreno , 26/07/2009 22:34

He penjat aquest escrit el l'article del Sr Canela del Bloc del sobiranisme:
Una taula, cinc cadires, una estelada i fulletons per repartir informació sobre l'acampada.
Trecientos voluntaris. Cada vuit o sis h. cinc persones efectuïn guàrdies les 24 h.
Cada 20 dies tocaria una guàrdia de 8 h. o cada 15 si fossin sis h. seguides.
Control per part de responsables, de les assistències i de les impossibilitat d'anar-hi per causes imprevistes, més la confecció d'un calendari per a la seva realització.
Un acte així seriosa focus d'atenció de mitjans de comunicació.
Si el voluntariat fora de 600 persones podríem tenir 10 persones a la plaça de Sant Jaume permanentment fins al dia de les eleccions.

Em ofereixo voluntari i aportaria 100 @ per aconseguir-ho.

Valora'l:
+
-
No podran amb nosaltres!
escrit per David , 28/07/2009 18:09

No podran res contra un poble unit, alegre i combatiu. Som-hi Reagrupament, ho farem possible!!

Valora'l:
+
-
...
escrit per Joan Moreno , 28/07/2009 21:27

Acabo de penjar aquest escrit en el diari digital de l’Avui:

La vegueria hauria de ser el nou districte electoral. El seu nombre proper a les deu perquè el territori quedi estructurat racionalment. Quan es tingui la INDEPENDÈNCIA, els diputats al Parlament haurien de ser vinculats a ella a tots els efectes. Tindrien el mandat IMPERATIU de la vegueria, i si aquesta estigués distribuïda en districtes electorals, el diputat seria controlat per una comissió ditistral i cessat per ell en cas de trencar el mandat del districte. S’ha acabat la corrupció, el chalaneo, els canvis de camisa i els polítics serien homes i dones digna @ s. Visca la REPÚBLICA CATALANA CONSTITUCIONAL. Reagrupament obrirà el camí.

Valora'l:
+
-
...
escrit per Cesc , 28/07/2009 22:04

Bé la questió és si hem de començar a dir la corruptela que hi ha ja podem començar!! El Sr. Carreterro va aconseguir una obra molt important per el seu poble!! i se l'acusa per això? és una vergonya!!! En el meu poble van construir un pont de fusta que no porta enlloc pressupostat amb més de 120.000€ i sincerament no serveix per res!! això si col·locat absns de les últimes eleccions!! tot és molt legal però el cap i la fi és tirar diner públic! per no parlar del sou del president de la diputació de Girona!! Cobran més que en ZP i també és legal! També era legal l'esclavitut, que sigui legal no vol dir que sigui étic!!!
en definitiva crec que el que volen és fer-nos callar!! però aquest cop no ho aconseguirant!!
Cada cop sóm més!!

Visca Catalunya lliure ja!!

Valora'l:
+
-
Escriure comentari
més petit | més gran

security image
Escriu els caràcters de la imatge


busy
 

Enquestes