|
Notícies - Actualitat
|
|
|
Carandell: "L'empenta de la gent ha forçat ERC i CiU a acceptar el que van rebutjar al Parlament" |
| 02/12/2009 |
| Informa: info2 |
|
|
|
|
|
(Flaçà, 1-12-2009)
La vicepresidenta de Reagrupament, Rut Carandell, ha declarat aquest dimarts que "partits com ERC i CiU han hagut d'acceptar ara allò que van rebutjar en votar en contra de la iniciativa legislativa popular (ILP) per a debatre l'autodeterminació al Parlament de Catalunya".

Carandell va constatar que ambdós
partits ara han hagut de rectificar el seu posicionament i ho va
atribuir a l'excel·lent feina de mobilització que s'està realitzant des
de la societat civil a les ja 170 localitats on s'han convocat
consultes per al proper 13 de desembre.
Carandell va fer aquestes manifestacions a Flaçà, en l'acte convocat per la plataforma Flaçà decideix, per tal de difondre la consulta que tindrà lloc en aquesta localitat del Gironès, juntament amb un total de 170 localitats. Per a la vicepresidenta de Reagrupament, els partits amb representació parlamentària han tingut una reacció molt pobra davant la situació política que es viu a Catalunya, constatada amb els elevats índexs d'abstenció electoral i el descontent amb l'actuació dels responsables públics.
"L'actitud de CiU i ERC amb les consultes és merament reactiva a la iniciativa ciutadana, malgrat que junts tenen majoria absoluta al Parlament"
Segons Carandell, només després de la mobilització de la societat civil per a les consultes i l'acció unitària que ha impulsat Reagrupament des de fa mesos, CiU i ERC s'han decidit ara a participar -encara que tímidament- en la campanya a favor del sí, malgrat que al juny ambdós partits -que a hores d'ara tenen majoria al Parlament de Catalunya- van votar que no al costat del PP, PSOE-PSC i ICV a una iniciativa semblant que també provenia de la mateixa societat civil.
 |
|
Bé Rut.
Però dient que CiU, ERC, CUP fan un mínim, què hem de fer?
Montilla votarà a Sant Just?
Mas a Barcelona?
Ridao a Rubí?
Carod a Sarià?...o a on fixi residència?
Ja va bé una mica d' eix, però que sigui nacional, gens consultiu.
Va posem-nos-hi i que la transversalitat no ens faci acomodaticis.
Salut i independència,
Cesc.